Smag på eksotiske planter i Væksthusene
Væksthusene i Aarhus afholder smagsoverraskende rundvisninger hver onsdag i skolernes sommerferie.
Det er sommer, og snart starter ferierne til de fremmede himmelstrøg. Men man behøver ikke rejse langt væk eller at have et stort feriebudget, hvis man vil opleve planter fra hele verden.
Det kan man gøre gratis hver dag i Væksthusene i Aarhus med sjove opgaver og spændende formidling. Hver dag vil Væksthusenes formidlere fortælle overraskende plantehistorier.
Man kan også købe billet til en overraskende og smagfuld rundvisning "Smag på verden i Aarhus" - hver onsdag aften i skolernes sommerferie.
