Tunnel på Glamhøjvej under E45 spærret frem til august
Udbygningen af E45 betyder lige nu, at tunnelen på Glamhøjvej under E45 Østjyske Motorvej er spærret for gennemkørsel frem til august.
I forbindelse med udbygningen af E45 Østjyske Motorvej rundt om Aarhus er en af tunnelerne under motorvejen netop nu ved at blive forlænget, så der bliver plads til den bredere motorvej henover tunnelen. Mens tunnelen bygges længere, er det ikke muligt at køre gennem den.
Vejdirektoratets entreprenør arbejder på at gøre tunnelen klar hen over sommeren, og forventer at kunne åbne for passage igen den 12. august.
Trafikanter kan i stedet benytte tunnelen på Lyngbygårdsvej. Tunnelen her skal også bygges længere, men dette sker først, når passagen på Glamshøjvej igen er åben for trafik.
